söndag 12 augusti 2012

Slutet...

Suger in dom sista timmarna av semestern 2012. Om några timmar är det back to reality igen. Det känns... Ja fy för vad det känns!!! Hur kunde 7½ vecka gå så fruktansvärt fort?? Jisses.

Barnen är redo inför sina nya avdelningar. Lia ska flytta upp till stora avdelningen och Milo ska börja i 5års gruppen. Sista året på dagis för Milo sen börjar han alltså i SKOLAN. Kan ni förstå det? Det är helt sinnessjukt. Min lilla pojke? Skolan? Jisses säger jag bara. Jag hänger inte med mer!!

Liten sötnos Milo, några veckor gammal... Goa underbara unge!

Lia för exakt 2 år sedan, 12 augusti 2010, 6 månader gammal. Idag "fyller" Lia alltså 2,5 år. Vår lilla bebis! 



Idag är det oxå 6 år sedan min mormor gick bort. Älskade, saknade, underbara Mormor.
 Jag tänker på dig varje dag... Varje dag och varje minut är du saknad! 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger