onsdag 15 augusti 2012

Håhåjaja....

Jisses - att man kan bli så trött av att börja jobba! Båda barnen har sovit innan klockan sju på kvällen och båda föräldrarna innan klockan 22! Igårkväll fick jag nån feber-släng dessutom och mådde riktigt kasst. Idag känns det bättre tack och lov, för idag är dagis stängt och jag är hemma med kidsen. Imorgon är oxå dagis stängt men den dagen får R ta då vi oxå har studiedagar på min förskola. 2 dagar fulla med planering och föreläsningar - perfekt sätt att starta terminen med och jag hoppas verkligen inte jag blir sämre så jag kan vara med.

Allt flyter på som om man aldrig har varit ledig. Lustigt det där, hur fort man vänjer sig vid olika saker!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hamnade på din blogg från 2010 när jag googlade på Buzz och Woody från Toy Story filmerna. Det är nämligen så att jag letar febrilt efter dessa två som kan prata med varandra på svenska. Dom görs tyvärr inte längre så jakten e svår! Har en liten kille på 3 år som har dessa figurer som sina idoler :-) Det är möjligtvis inte så att ni vill sälja? Om ni har kvar dom vill säga. Jag betalar bra i sånna fall. Känns lite konstigt att fråga detta såhär, men känner lite att jag inte har nåt att förlora ;-) Mvh Emma
emja1984@gmail.com

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Hej!
Vad roligt att du hittat hit:)
Buzz o Woody är fortfarande kära kompisar här hemma, nu har lillasyster oxå hittat dom och dom kan jag tyvärr inte sälja... Hoppas du hittar dom!

//Jessica

Anonym sa...

Hej,
Nä förstår det! men tack för att du tog dig tid att svara :-)

Tack, har nu hittat Buzz :-) Woody kvar :-)
Mvh Emma

Powered By Blogger