tisdag 12 juni 2012

Kli...

Fy tusan vad jag haft kli i ögonen idag. Har kliat och kliat, det svider i huden runt ögonen... Detta trots ögondroppar... Milo har inte kliat sig så mkt idag, han var däremot helt röd i ögonen i morse och lite svullen. Det har gått ner under dagen. Men han är SÅ trött. Denna trötthet är ju helt ohållbar! Jag hämtade honom strax efter 13 idag och sen vi kom hem har han bara velat sitta i soffan och har fått sitta bredvid för att hindra honom från att sova. Tvingade ut honom i trädgården vid ett tillfälle för Lia ville ju "yyyt". Han gjorde ett tappert försök till att leka och sen bara stod han där med tårarna rinnandes. "Jag gråter för jag är så trött Mamma!". Asså jag tycker så himla himla synd om honom!! Hoppas det lägger sig snart... Jag vet inte hur han ska orka lång dag imorgon... Han visar det säkert inte på dagis men när vi kommer hem kommer han vara helt slut. Stackars min Milo...




Kul vecka i sikte... Höga halter av gräspollen här från onsdag och framåt. Tidigare dagar har det varit Medel-Högt.. Det blir alltså ännu värre... Tjoho.




Inga kommentarer:

Powered By Blogger