onsdag 1 oktober 2014

En lång dag....

Så lång denna dagen har varit!! Det är iofs dom flesta, när man går upp 6,30 varje morgon men ändå "bara" är hemma blir det långa dagar. Det är ju ganska sällan det är lugna dagar med, fullt ös hela tiden! 
Idag har Rikard varit ledig för vi skulle till sjukhuset på "Mjölkskola". Låter ju enormt dumt men det var väldigt bra och lärorikt! Det var helt enkelt en träff med en dietist tillsammans med andra föräldrar som oxå hade barn som är mjölkproteinallergiska. Vi fick lära oss en hel del, så det var bra och nödvändigt. Efter det var det storhandling och sen hämta dom stora på förskola/skola. Hem å äta, packa upp. R drog igång kanelbullebak med dom stora barnen och jag sorterade tvätt. Underkläder. Alltså jag ljuger inte om jag säger att jag höll på nonstop i 1,5-2 timmar. Enormt med underkläder!! Så trist att para strumpor. Det tar aldrig slut! 

Nu börjat lugnet sänka sig, Lia sover, Ellis är på G och Milo ska in i sängen NU. 

Bara en vanlig dag.... 

Ellis i morse. Lyfte nog ner honom 10 ggr under tiden jag försökte dricka kaffe... 

112 cm kanelbullar!! 


Inga kommentarer:

Powered By Blogger