tisdag 15 januari 2013

Fy på mig...

Så otroligt dålig jag varit på att blogga, dax att skärpa mig!

Har längre dagar på jobbet nu och det känns... Inte ett dugg kul. Tisdagar och onsdagar är jobbiga, jag hatar att knappt hinna se barnen på kvällarna mer än1,5 timme. Det ligger inte för mig...

Milo sa innan han skulle sova; jag undrar hur dom allra första människorna kom till världen.... Den första måste ju varit en tjej annars blir det ju inga bebisar.

Haha, sådana funderingar nu asså! Igår kom han med nåt kort och frågade om det var innan han var bebis. Ja,det är det, sa jag.
Jaha, då fanns jag i din mage?
Nej, det var innan du fanns. Du var inte i min mage där.
Men....*lång tystnad* hur kom jag då in i din mage?!?

Oh no, där kom det asså;)

1 kommentar:

mamma sa...

Ja Jessica nu kom det !!! Nu får du förklara det ... Han har många frågor nu som söker svar... Hihhihihi Gulliga unge ! kram

Powered By Blogger