onsdag 14 april 2010

Mitt-i-veckan-bloggning

Vilket väder vi har haft denna veckan! Helt underbart. Jag tror vi alla njuter extra mycket av denna våren efter den otroliga vintern som vi hade. Det är underbart att kunna sitta på altanen igen, hänga tvätt ute, se barnen leka i sandlådan och bara ta på sig en tunn jacka när man går ute. I löve It!

Igår var vi i tivoliparken med Cecilia, Tim & Ellie. Underbart väder och ungarna älskar ju tivoliparken. Vi hade lite fika med oss och givetvis tycker knattarna det är väldigt mysigt att sitta ute och fika:). Sen tog vi en runda på stan o jag fyndade en tunika för halva reapriset på Kappahl. Den får nog premiäranvändas på lördag då det är 55 års kalas för min gamle Far:).
Idag har Milo varit på dagis och under tiden var jag och Lia inne hos Lotta och tog en fika. Vi kommer sakna Lottrix när det inte finns mer;) I eftermiddag ska vi hem till Annika och Alfred så ungarna kan busa lite. Tänk om ett år springer väl Lia & Algot oxå runt och busar.  Enormt smidigt med barn i samma ålder!
Imorgon skippar vi dagis, nu har han varit där alla dagar denna veckan, ja 3 dagar då, det får banne mig räcka. Skönt o kunna ta det lugnt nån morgon. Imorgon eftermiddag ska Lia på 2 månaders läkarkontroll på bvc så då kommer snälla Farmor och leker med Milo, han ääälskar att leka med Farmor! Varenda kväll denna veckan har han velat cykla till farmor, men det är ju liite väl långt, haha.

På fredag är R ledig, då ska husvagnen besiktigas och sen ska vi till IKEA! Ååå det var så längesen jag var där, ska verkligen bli roligt även om vi inte ska ha nåt speciellt.

3 kommentarer:

miranda sa...

på ikea brukar det inte vara några problem att fylla kundvagnen även om man inte skulle ha "något speciellt" från början :)

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Jag vet;) Säg inte det till R bara, hehe.

//U sa...

Hoppas allt är bra med Er i söder :)

Powered By Blogger